» » » Să nu-mi strigi numele nicicând

Florentina Maris


Să nu-mi strigi numele nicicând,

S-a spulberat visul visării,
Voi rătăci pe-acest pământ,
Pradă supusă-nstrăinării.

Să nu-mi strigi numele nicicând,
După nopţi întregi de veghe,
Am închis neantu-n leghe,
Căci sunt straină pe pământ.

Sau poate este vina mea,
Te-am căutat la infinit,
Am zăcut si te-am dorit,
Şi te-am privit ca pe o stea.

S-a spulberat visul visării,
Mult prea tarziu, dar prea curând,
Şi o minune-n mine având,
Mă plec supusă disperării.

Sau poate este vina mea,
Pe unii nu îi inţeleg,
Să mă retrag atunci aleg,
Şi să alerg dupa o stea.

Mă simt pustie, mă simt tristă,
Iubit copil in burta mea,
Am alergat dupa o stea,
Şi am aflat ca nu există.

Pe lume totu-i trecător,
Idile vagi se infiripă,
Se risipesc iubirile de-o clipă,
Sperăm pierduţi în viitor.

Singuri ne naştem şi murim
Puţin în fiecare clipă,
Nu pot să cer ca toţi să simtă,
Nu pot să spun: Noi toţi dorim!

De-asupra mea atarnă greu,
Blestemul crud al veşniciei,
Am căzut pradă Datoriei,
De care am fugit mereu…

Of libertate, unde esti?
Tu mamă a tot creatorul!
Te va aduce viitorul?
Ţigăncile doar spun poveşti!

Copilul meu cel nenăscut,
Trăieşte prin fiinţa mea,
Asta-i povara cea mai grea,
Care mă leagă de trecut.

Prin lume-am alergat mereu,
Să caut Calea si Destinul,
M-am săturat cu multpreaplinul,
De viaţă di-mprejurul meu.

Să nu-mi strigi numele nicicând,
S-a spulberat visul visării,
Cad pradă astăzi disperării,
Din nou straină pe pămant.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply