» » MARIUS ADRIAN POROJNICU

Marius-Adrian Porojnicu


Cafeluta de criza:

Pst ! Hai,sari cu botu'n ceasca: 
Da-i drumu pe gat in jos ! 
Nebunia-i generala, 
Dar lichidu-i pretios !

Cafeluta mea de criza, 
Sa-ti ajute sa fi tare! 
Stapaneste-ti nervii astazi, 
Ca-i bulibasala mare !

Damblagii politruci 
{Toti crizatii mameluci} 
S-au luat ieri de galci{iara} 
Unii p'altii dau afara !

Da' de ce nu pleaca toti? 
{C'am scapa si noi de hoti....} 
Mama lor de hotomani ! 
Ca ne-au lasat fara bani:

N'avem ce pune pe masa ! 
N'avem de facturi, de casa! 
N'avem la copii{ de scoala}, 
{Doamne fereste, de boala !}


MARIUS ADRIAN POROJNICU

Ghicitoarea:

Terminându-ne cafeaua, voiam sa pun în chiuvetă,
Cele două ceşti murdare !Mă opresc instantaneu,
La comanda dumneaei, scurtă, cu ton de subretă !
-Stai ! Ce faci?Lasă-le aici :vreau sa-ţi ghicesc în cafea !
-Ghiceşte-mi mai bine'n ochi:e mai simplu, draga mea !
Sau ,în părul meu albit, ori cutele de pe frunte !
{Cu ochii'n ceaşca murdară, spune vrute şi nevrute !}
- Pune degetu' aici, gândeşte-te la ceva !
-Asta-mi place- zic râzând-privind insistent la ea !
-Doar la prostii te gandeşti ! Zice vocea de subretă !
-Vai de mine, draga mea, mă gândeam la...operetă !
-Las' ca ştiu eu-zice ea-toţi bărbaţii sunt la fel !
-Şi asta se vede'n ceaşcă ?Toţi suntem dup'un model ?
Cum că vine nu ştiu cine şi că-mi cere nu ştiu ce...
Tre' să am grijă de mine: vezi duşmanu'? Asta e !
Cum că -uite- mi iasă vorbe şi că o sa fac un drum,
Fi atent că-i o persoană împotriva ta acum !.........
{ Simt că-mi vâjăie'n urechi, ţăcăneala sacadată,
Şi că mi-a trecut -subit-şi de cafea şi de fată ! }


MARIUS ADRIAN POROJNICU

Cafeluţa tăinuită :

Cafeluţa,de-i vorbită,'i o plăcere,zău aşa: 
Cea mai dulce bârfă este-cum se ştie !- 
La cafea ! 
Aflii cum, cine cu cine, ce-a mai făcut X-uleasca, 
Care s'ancurcat cu care,cin' i-o pune lu' Popeasca ! 
Ce mai este nou în urbe,ce s'aude prin vecine, 
Cum l-a prins madam Ignat,chiar cu pantalonii'n vine 
Pe primar: la Priscupeasca,când' s-a dus să-i cear'o pâine ! 
Cafengiu de can' ma stiu,recunosc, sunt vinovat: 
Cafeluţa tăinuită,niciodată n-am ratat ! 
Ce jurnal ? Ce film ? Ce net ? 
Cafeluţa tăinuită-i un deliciu 
Permanent !

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply