» » AURORA LUCHIAN

Aurora Luchian


Caimacul si furnica:


Când eram mai mititică
Vedeam pe a mea mămică,
Cum sorbea cafea spumoasă,
Ce aromă delicioasă!!!
Dar zilnic, în zori de zi!
Ţup! şi eu a mă prosti
Şi-mi prepar o cafeluţă
Alături de-o furnicuţă...
Chiar nu ştiu ce căuta
În bucătăria mea!
Merg frumos în dormitor,
Pun picior peste picior,
Aşa cum făcea mămica!
Sorb caimacul şi...furnica!

Gandacelul:


Azi, pe criză, a venit
Un gândăcel prăpădit,
Şi-mi pică în cafeluţă...
Mai gras ca o furnicuţă!
M-am bucurat, cum să spun?
Că aveam şi mic-dejun!
Dar m-a rugat insistent
Să mă duc în parlament
Că sunt mulţi, unu-i burtos!...
Căci el e piele şi os.
La cafea am renunţat,
Gândăcelul a plecat,
Şi-am venit s-o sorb aici
Fără gândaci şi furnici...

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply