» » » Laurenţiu Ghiţă

Lauronen.07.02.66, Ploiesti,
Inginer, Casatorit,
e-mail: laurentiu_ghita@yahoo.co.uk
http://www.laurentiughita.blogspot.com/
Carti publicate:
"SINGUR INTRE PATRU VERSURI", epigrame, Editura ANAMAROL, 2008;
"ZÂMBETONIERA", epigrame, Editura ANAMAROL, 2010.
Publicare in antologii:
"CUGET SI EXIST, DAR NU MAI REZIST", Editura Pro Vita, Cluj Napoca, 2005;
"Antologia de catrene şi epigrame AGONIA", Editura EDO, Bucureşti,2009;
"Universul prostiei",Antologie UER,19/2010;
"Bătrâneţe, haine grele", Antologie UER, 20/2010;
"Adevărul şi minciuna", Antologie UER, 21/2011;
"Terapie intensivă", Antologie UER, 22/2011.

Iubitei mele

Nu ştiu cum, prin ce mister,
Oarecum, te-am păcălit,
Nu-ţi dau luna de pe cer,
Dar ţi-aduc un satelit!

Unui autor de epigrame proaste

Sperând a evita cumplite drame,
Eu îţi propun, în mod prietenesc,
Tu să-ncetezi a scrie epigrame,
Iar eu să încetez să le citesc.


Ia să mă domnesc şi eu oleacă

„Combustibil” de Domneşti

Şoferii nu intră în panică,
Prin zona Domneşti când se-abat:
Rachiu-are-o cifră octanică
De-l bagi în motor şi-ai zburat!


Ne pleacă tinerii!

Viitoru-şi construiesc
Tinerii, la unison,
Nu pe-arípi de dor domnesc,
Ci, pe-arípi de avion!

Schimb de generaţii, la ţară

Când, în toamnă, strângem rod,
Tata-ncarcă fânu-n pod,
Iară eu, modernul plod,
Încarc muzică-n iPod.

Emigrarea forţei de muncă de la ţară

În urmă cu doar câţiva ani,
Aveam ţărani, n-aveam pământ.
Acu,-n al crizei plin avânt,
Avem pământ, n-avem ţărani!

Pastorală 2011

Ca într-un timp îndepărtat,
Când de la plug ţăranii vin,
Miroase-a pâine peste sat.
(Că a adus la magazin)!

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply