» » Andreea Radu

Data naşterii: 15 Aprilie 1978
Localitatea: Adjud
Ţara: Romania
Motto: un cuvant in plus... pentru un suflet simplu...

Testament
Azi imi ingrop iubirea.
I-am spus odata
Ca va muri.
Si, proasta, ea m-a crezut.
Ieri am gasit-o cu venele taiate
Pe-o coala de hartie.
Sangele ei albastru
Imi desenase pe birou,
O inima sparta.
Azi imi ingrop iubirea...
Maine...
Cine vorbeste de maine?...

Prezent

Niciodata,
N-am fost fericita pana la capat;
Dar incerc,
Sa caut si acele momente de "fericire"...
Le gasesc, poate,
Dar nu mai sunt ale mele,
Pentru ca au trecut.
Vor fi poate altele;
Dar,
Nici acelea nu-mi apartin,
Pentru ca VOR FI.
Acum sunt doar EU,
Si nu pot sti daca am fost tot EU,
Sau daca voi mai fi tot EU.
Am cautat fericire,
Nu sunt fericita,
Voi dori sa fiu fericita.

Intrebare

Fata romantica si straina
Ce cauti???
Jocul acestor intrebari bizare?
Jocul cuvintelor?
Jocul iubirii?
Sau jocul destinelor?

Imagine de suflet

Privesc,
Din templul visului
Viata-mi si gandu-mi
Inaltandu-se-n
Cadere nuptiala
Spre nemarginire.

Urcand treptele vietii,
eu viata-mi privesc.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply