» » FLORENTINA MARIS - POEZII NOI


Florentina Maris

E toamnǎ frumoasǎ şi caldǎ…

E soare pe cer,

Şi în sufletul meu…

La voi mǎ gândesc mereu,

Sunt cu voi

În fiece clipǎ,

Iubirea e dar,

Iubirea e har,

Iubirea nicicând

Nu este risipǎ!

Pruncul meu drag,

O vesnicie de-aş trǎi,

Sǎ-ţi fiu aproape-n orice clipǎ,

Şi atunci când vei trece prin focul marii iubiri…

Dar tu eşti iubirea mea cea mare

Copil frumos

Cu pǎr de aur

Şi ochii migdalaţi!

Şi tu

Alesul meu……………

Mânia te cuprinde des

Dar eu am înţeles

Şi tu

Chiar şi tu
esti iubirea mea cea mare


Nu Te iubesc Doamne

eu nu Te cunosc

dar iubesc creaţia Ta divinǎ

oamenii

pǎsǎrile cerului şi apele limpezi ale izvoarelor

mai presus de toate îmi iubesc fiul

mama

barbatul

nu te iubesc Doamne

eu nu Te cunosc

nu mi-ai alinat durerea în serile reci

dar ştiu

Tu mǎ iubesti pe mine

rugile mele au gǎsit rǎspuns

mi-Ai dǎruit o viaţǎ de om

am zǎmislit un fiu multiubit

m-am pricopsit cu o mamǎ minunatǎ

şi ai fǎcut minuni cu viaţa mea

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply